ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ;
Τα άρθρα μάρκετινγκ μπορούν να θεωρηθούν ως κομμάτια πληροφοριών υψηλής ποιότητας που μπορούν να αναρτηθούν σε διάφορα κανάλια, συμπεριλαμβανομένων ιστοτόπων ειδήσεων, καταλόγων μάρκετινγκ μέσω email, εταιρικών ιστοσελίδων, μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ιστότοπων φιλοξενίας.
Οι κύριοι στόχοι της συγγραφής άρθρων για το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι:
- Προσέλκυση εισερχόμενων συνδέσμων στον ιστότοπο.
- Βελτίωση οργανικών αποτελεσμάτων αναζήτησης.
- Αύξηση στοχευμένης επισκεψιμότητας από σχετικούς ιστότοπους.
- Κάντε τον ιστότοπο πιο χρήσιμο και μοναδικό (εκπαιδεύστε, ψυχαγωγήστε και ενημερώστε τους αναγνώστες).
- Αύξηση της αναγνωρισιμότητας και της φήμης της επωνυμίας.
ΠΩΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ;
Παρακάτω είναι ένας οδηγός βήμα προς βήμα για τη σύνταξη ενός άρθρου μάρκετινγκ:
1. Δημιουργία περιεχομένου
Οποιοδήποτε άρθρο γράφουμε για να προωθήσουμε την επιχείρησή σας πρέπει να έχει κάποια αξία. Αυτό σημαίνει ότι δεν θέλουμε να αναπτύξουμε άρθρα με λέξεις-κλειδιά για χάρη του. Αντίθετα, τα άρθρα ψηφιακού μάρκετινγκ θα πρέπει να είναι πλούσια σε σημαντικές πληροφορίες και συστάσεις. Συνήθως, τα καλύτερα άρθρα περιέχουν πολλές χρήσιμες πληροφορίες καθώς και απαντήσεις σε συγκεκριμένες ερωτήσεις.
2. Φτάνοντας στο θέμα
Όταν γράφετε ψηφιακά άρθρα, η κύρια προτεραιότητα που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι η επιλογή του μήκους. Το άρθρο μας πρέπει να φτάσει στην ουσία το συντομότερο δυνατό. Το κοινό θα πρέπει να μπορεί να δει την αξία που του προσφέρουμε στην πρώτη παράγραφο και να συνεχίσει να παρέχει αξία σε όλη τη διάρκεια.
Μία από τις διαφορές μεταξύ του blogging και της σύνταξης ενός άρθρου είναι ότι τα άρθρα είναι συχνά μεγαλύτερα από ένα τυπικό blog. Ωστόσο, είναι σημαντικό να κάνουμε σωστά το μήκος του κομματιού μας, αν θέλουμε να αφήσουμε τη σωστή εντύπωση στο κοινό μας. Άρθρα που είναι πολύ σύντομα θα αγνοηθούν από τους πελάτες μας και τα άρθρα που είναι πολύ μεγάλα θα δυσκολευτούν να κρατήσουν την προσοχή τους.
3. Δημιουργία συνδέσμου
Τα πιο αποτελεσματικά άρθρα μάρκετινγκ θα περιλαμβάνουν μερικά backlinks που οδηγούν τον αναγνώστη σε άλλες σελίδες του ιστότοπου. Η εισαγωγή αυτών των συνδέσμων είναι μια λεπτή ισορροπία μεταξύ της παροχής στους πελάτες των επιπλέον πληροφοριών που χρειάζονται και της υπερβολικής απόσπασης της προσοχής.
Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι επιλέγουμε τους συνδέσμους μας προσεκτικά για να προσφέρουμε στα άρθρα μας εξουσία, συνάφεια και προστιθέμενη αξία στους πελάτες.
4. Δώστε χρήσιμες συμβουλές.
Η συγγραφή άρθρων έχει σχεδιαστεί κυρίως για να επιτρέπει στις εταιρείες να επιδείξουν τη μοναδική τους εμπειρία στο διαδίκτυο. Συνήθως αυτό σημαίνει ότι πρέπει να επικεντρωθούμε στην παροχή πολλών ενεργών συμβουλών. Απαντήστε στην ερώτηση που πρόκειται να απαντήσετε για τον πελάτη σας στην πρώτη πρόταση του άρθρου σας και ακολουθήστε την με απλή μορφή.
Μόλις οριστεί ο τόνος για το άρθρο με μια ισχυρή εισαγωγή, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το σώμα του κομματιού για να προσφέρουμε συμβουλές, οδηγίες και άλλες σχετικές πληροφορίες.
5. Χρησιμοποιώντας τις σωστές λέξεις-κλειδιά
Η συγγραφή άρθρων και τα βασικά άρθρα μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να επεκτείνετε τις δυνατότητες αντιγραφής SEO σας. Παρόλο που επικεντρωνόμαστε στην παροχή εξαιρετικού περιεχομένου, είμαστε σε θέση να συμπεριλάβουμε λέξεις-κλειδιά και φράσεις-κλειδιά σωστά, ώστε να κατατάσσουμε καλά στις μεγάλες μηχανές αναζήτησης.
Η λέξη-κλειδί εξακολουθεί να είναι ένα σημαντικό στοιχείο των άρθρων μάρκετινγκ, αλλά είναι σημαντικό να βεβαιωθούμε ότι δεν αφήνουμε την επιθυμία μας για κατάταξη να κατακλύσει τη γραφή μας, κάτι που μπορεί να κάνει το περιεχόμενό μας να φαίνεται ακατάστατο και αφύσικο.
6. Δημοσίευση
Ένα άρθρο μπορεί να προσφέρει μερικές από τις πιο χρήσιμες πληροφορίες στο Διαδίκτυο, αλλά αν δεν βρεθεί ποτέ από τις μηχανές αναζήτησης και τους πελάτες μας, τότε δεν έχει καμία αξία. Το μάρκετινγκ είναι να διασφαλίσουμε ότι το περιεχόμενό μας εμφανίζεται στο κοινό. Οι ιστότοποι υποβολής άρθρων μπορούν να είναι ένα καλό εργαλείο για αυτό. Μπορείτε επίσης να συνδυάσετε τις λύσεις συγγραφής άρθρων του με το blogging για να δημιουργήσετε μια πιο ολοκληρωμένη στρατηγική περιεχομένου.